Mengelmoes van gebeure

Die afgelope maand was dol gewees. Ek het ‘n  week lank saam met ‘n internasionale student van Duitsland en ‘n reisende universiteitsstudent van Chile rondegereis, nog ‘n naweek saam met die Duitser en twee van my huismaats weggebreek, verskeie oriënteringsweek aktiwiteite vir my kerk gereël en dinge in orde probeer kry vir die begin van klasse.
Tussendeur het ek begin om ‘n Engelse ou in graad tien vir Afrikaans Eerste Addisionele Taal te tutor, en dit gebruik as ‘n verskoning om Die Pro van Leon de Villiers te lees. Ek het ook Sweef en Ander Verhale (sy voorgeskreweboek) deurgelees en my verlekker vir Afrikaans.
Ek het ook ons digs (‘n tipe van kommune) se kruietuin probeer regruk. Ek het ingeskryf vir ‘n reisjoernalistiekkompetisie (Tasting the road for the first time) en ek het besluit dat ek volgende jaar oorsee wil gaan werk vir ‘n jaar (of twee).
Ek het twee keer gaan snorkel en besluit om by UCT se onderwaterklub aan te sluit en om my Open Water duikkwalifikasie te kry. Nadat ek laasjaar, in Sodwana, Coral Divers se Resort Course gedoen het, het die idee van onderwaterargeologie, en duik in die algemeen, my al hoe meer begin interesseer. Tydens my snorkelsessies het ek ook mossels uitgehaal en twee verskillende resepte geleer om dit in te gebruik.
Ek het my eerste spoedboete ontvang en besluit dis nie die moeite werd om te jaag nie. Te danke hieraan het ek besef ek weet niks van motorwedrenjaery nie, toe my pa my met meer as vyf verskillende jaers vergelyk het en ek geen idee gehad het van wie hy praat nie.
Ek het my eerste First Thursdays in maande bygewoon en my liefde vir Kaapstad weer laat opvlam. Ek het kuns by die US Woordfees gaan besigtig en gesien hoe iemand tuimeldroeërwolletjies gebruik om beeldskone kuns te maak. Ek het my liefde vir Afrikaanse poësie herontdek in Stellebosch se botaniese tuin met DJ Opperman se gedig, Te klip om te boom ,  en Elizabeth Eybers se gedig, Verhaal.
Ek het ‘n volstruiseierkraaletjie gevind in die argeologies materiaal wat ek in die argeologie departement sorteer. Ek het ook uitgevind dat ek 10 kursusse hierdie jaar sal moet doen om graad te vang aan die einde (waar die gewone derdejaarstudent net 6  het). Twee van hierdie kursusse gaan vereis dat ek fisiese veldwerk gaan moet doen wat redelik opwindend is maar ook baie veeleisend.

Ek het dit ook gemis om te blog en sal probeer om meer getrou te skryf in die komende maand.

Leave a Reply

